Министерство образования Республики Беларусь
Отдел образования Щучинского райисполкома
Государственное учреждение образования
Головичпольская средняя школа имени В.Ч.Серехана
ГРАФІК
Кансультацыі педагога-псіхолага Грудзінскай В.М.
для бацькоў у шосты школьны дзень
на ІІ паўгоддзе 2023/2024 навучальнага года
№п/п |
Тэма кансультацый |
Дата |
Час |
1. |
Сарамлівае дзіця. праблемы сарамлівасці і шляхі пераадолення |
13.01 |
09.00-10.00 |
2. |
Грубасць і неразуменне ў сям'і |
20.01 |
17.00-18.00 |
3. |
Будучыня вашых дзяцей |
27.01. |
09.00-10.00 |
4. |
Сябры дзяцей-сябры ці ворагі? |
03.02. |
17.00-18.00 |
5. |
Мастацтва караць і заахвоціць |
10.02 |
09.00-10.00 |
6. |
Як дапамагчы бацькам зразумець свайго дзіця |
17.02 |
17.00-18.00 |
7. |
Як дапамагчы дзіцяці ў вучобе |
24.02 |
09.00-10.00 |
8. |
Падлеткавы ўзрост: праблемы палавога паспявання |
02.03. |
17.00-18.00 |
9. |
Правы дзіцяці: захаванне іх у сям'і»равы дзіцяці: захаванне іх у сям'і |
09.03. |
09.00-10.00 |
10. |
Вучымся матываваць дзіця |
16.03. |
17.00-18.00 |
11. |
Фактары паспяховай сацыялізацыі дзіцяці ў грамадстве |
23.03. |
09.00-10.00 |
12. |
Праблема выбару прафесіі. Падыходы да яе вырашэння |
06.04. |
17.00-18.00 |
13. |
Вучымся абмяркоўваць праблемы з дзецьмі, а не паказваць на недахопы |
13.04. |
09.00-10.00 |
14. |
Правіна, правапарушэнне, злачынства-адказнасць дзяцей і бацькоў |
20.04. |
17.00-18.00 |
15. |
Мова ўзаемаразумення бацькі і маці |
27.04. |
09.00-10.00 |
16. |
Пытанні дысцыпліны |
04.05 |
17.00-18.00 |
17. |
Сямейнае сход як форма дазволу канфліктных пытанняў |
11.05. |
09.00-10.00 |
18. |
Уменне падтрымаць дзіця ў перыяд здачы экзаменаў |
18.05. |
17.00-18.00 |
19. |
Як арганізаваць вольны час дзяцей у перыядлетніх канікул |
25.05. |
09.00-10.00 |
ГРАФІК
Кансультацыі педагога-псіхолага Грудзінскай В.М.
для бацькоў у шосты школьны дзень
на І паўгоддзе 2023/2024 навучальнага года
№ п/п |
Тэма кансультацый |
Дата |
Час |
1 |
Як стварыць для дзяцей сітуацыю поспеху ў школе і дома |
02.09 |
09.00-10.00 |
2 |
Як заахвоціць дзіця ў сям’і |
09.09 |
17.00-18.00 |
3 |
Роля сям'і ў фарміраванні асобы |
16.09 |
09.00-10.00 |
4 |
Як дапамагчы дзіцяці абраць новых сяброў |
23.09 |
17.00-18.00 |
5 |
Культура ўзаемаадносін у сям'і |
30.09 |
09.00-10.00 |
6 |
Школьная трывожнасць і яе пераадолянне |
07.10 |
17.00-18.00 |
7 |
Мэты вучэння малодшых школьнікаў |
14.10 |
09.00-10.00 |
8 |
Сямейныя традыцыі і іх выхаваўчая роля |
21.10 |
17.00-18.00 |
9 |
Псіхалагічныя асаблівасці падлеткавага ўзросту: цяжкасці якія уплываюць на станаўленне дзяцей і бацькоў |
28.10 |
09.00-10.00 |
10 |
Узроставыя асаблівасці пяцікласнікаў. Як дапамагчы дзіцяці ў працэсе адаптацыі |
04.11 |
17.00-18.00 |
11 |
Роля сям’і, бацькоў для развіцця патэнцыяльных магчымасцяў дзіцяці |
11.11 |
09.00-10.00 |
12 |
Псіхалагічны клімат ўсям’і як аснова фарміравання асобы дзіцяці |
18.11 |
17.00-18.00 |
13 |
Падлетак у свеце шкодных звычак |
25.11 |
09.00-10.00 |
14 |
Агрэсіўныя паводзіны: як дапамагчы дзіцяці |
02.12 |
17.00-18.00 |
15 |
Падлеткавы ўзрост: праблемы палавога паспявання |
09.12 |
09.00-10.00 |
16 |
Прафілактыка камп’ютэрнай залежнасці |
16.12 |
17.00-18.00 |
17 |
Як арганізаваць вольны час школьнікаў у канікулярны перыяд” |
23.12 |
09.00-10.00 |
18 |
Дзіцяча-бацькоўскія адносіны ў сучасных сем’ях |
30.12 |
17.00-18.00 |
ГРАФІК
Кансультацыі педагога-псіхолага Грудзінскай В.М.
для вучняў у шосты школьны дзень
на ІІ паўгоддзе 2023/2024 навучальнага года
№ п/п |
Тэма кансультацый |
Дата |
Час |
1. |
Рэкамендацыі па вырашэнні канфліктных сітуацый |
13.01 |
10.00-11.00 |
2. |
Нашы пачуцці і ўчынкі |
20.01 |
18.00-19.00 |
3. |
Культура маўлення. Ненарматыўная лексіка |
27.01. |
10.00-11.00 |
4. |
Умей сказаць «не» |
03.02. |
18.00-19.00 |
5. |
Што я ведаю пра сябе? |
10.02 |
10.00-11.00 |
6. |
Аб карысных і шкодных звычках |
17.02 |
18.00-19.00 |
7. |
Што значыць думаць пазітыўна? |
24.02 |
10.00-11.00 |
8. |
Страх. Як з ім справіцца? |
02.03. |
18.00-19.00 |
9. |
Канфлікты ў нашым жыцці і спосабы іх пераадолення |
09.03. |
10.00-11.00 |
10. |
Як не стаць ахвярай злачынства |
16.03. |
18.00-19.00 |
11. |
Гульняманія-небяспечная хвароба |
23.03. |
10.00-11.00 |
12. |
Аб культуры ўзаемаадносін хлопчыкаў і дзяўчынак |
06.04. |
18.00-19.00 |
13. |
Жыццё-галоўная каштоўнасць чалавека |
13.04. |
10.00-11.00 |
14. |
Формула выбару прафесіі |
20.04. |
18.00-19.00 |
15. |
Заўсёды ёсць выбар |
27.04. |
10.00-11.00 |
16. |
Як пераадолець стрэс у перыяд здачы экзаменаў |
04.05 |
18.00-19.00 |
17. |
Небяспека, якую нясе здароўю курэнне |
11.05. |
10.00-11.00 |
18. |
Аб выхаванні пачуццяў |
18.05. |
18.00-19.00 |
19. |
Арганізацыя вольнага часу |
25.05. |
10.00-11.00 |
ГРАФІК
Кансультацыі педагога-псіхолага Грудзінскай В.М.
для вучняў у шосты школьны дзень
на І паўгоддзе 2023/2024 навучальнага года
№ п/п |
Тэма кансультацый |
Дата |
Час |
1. |
Зноў у школу: як лёгка вярнуцца да вучобы пасля адпачынку |
02.09 |
18.00-19.00 |
2. |
Як наладзіць узаемаадносіны з аднакласнікамі |
09.09 |
10.00-11.00 |
3. |
Кахай жыццё! |
16.09 |
18.00-19.00 |
4. |
Эмоцыі і іх уплыў на здароўе чалавека |
23.09 |
10.00-11.00 |
5. |
З пачатковай школы ў сярэднюю |
30.09 |
18.00-19.00 |
6. |
Што рабіць, калі цябе крыўдзяць |
07.10 |
18.00-19.00 |
7. |
Як знайсці паразуменне. Прыгажосць чалавечых зносін |
14.10 |
10.00-11.00 |
8. |
Фарміраванне адэкватнай самаацэнкі |
21.10 |
18.00-19.00 |
9. |
Як трэба размаўляць, каб цябе разумелі |
28.10 |
10.00-11.00 |
10. |
Чаму цяжка вучыцца? |
04.11 |
18.00-19.00 |
11. |
Як памірыцца з бацькамі |
11.11 |
10.00-11.00 |
12. |
Як паверыць у свае сілы і магчымасці |
18.11 |
18.00-19.00 |
13. |
Як справіцца з неупэўненасцю |
25.11 |
10.00-11.00 |
14. |
Канфлікты з аднагодкамі |
02.12 |
18.00-19.00 |
15. |
Што такое гульняманія? Я і камп’ютар |
09.12 |
10.00-11.00 |
16. |
Эмацыйны стан і прыёмы самарэгуляцыі |
16.12 |
18.00-19.00 |
17. |
Як пераадолець школьныя няўдачы |
23.12 |
10.00-11.00 |
18. |
Як з карысцю правесці зімовыя канікулы |
30.12 |
18.00-19.00 |
ГРАФІК
Кансультацыі педагога-псіхолага Грудзінскай В.М.
для педагогаў у шосты школьны дзень
на ІІ паўгоддзе 2023/2024 навучальнага года
№ п/п |
Тэма кансультацый |
Дата |
Час |
1 |
Метады эфектыўных педагагічных зносін |
13.01 |
11.00-12.00 |
2 |
Рэкамендацыі педагогам па аптымізацыі ўзаемадзеяння з дзецьмі |
20.01 |
19.00-20.00 |
3 |
Занятасць падлеткаў у вольны час |
27.01. |
11.00-12.00 |
4 |
Як захаваць здароўе дзіцяці |
03.02. |
19.00-20.00 |
5 |
Што рабіць, калі дзіця стала ізгоем у класе? |
10.02 |
11.00-12.00 |
6 |
Жорсткае абыходжанне з дзецьмі |
17.02 |
19.00-20.00 |
7 |
Фарміраванне адказных і бяспечных паводзін |
24.02 |
11.00-12.00 |
8 |
Караючы, падумай навошта |
02.03. |
19.00-20.00 |
9 |
Роля камунікацыи у зносінах з калегамі, дзецьмі |
09.03. |
11.00-12.00 |
10 |
Эмацыйны стан дарослага як апасрэдаваны фактар эмацыйнага стану дзяцей |
16.03. |
19.00-20.00 |
11 |
Здароўе і эмацыянальны дабрабыт дзіцяці |
23.03. |
11.00-12.00 |
12 |
Канфлікты паміж дзецьмі. Шляхі дазволу |
06.04. |
19.00-20.00 |
13 |
Здароўе педагога як кампанент прафесійнай самарэалізацыі |
13.04. |
11.00-12.00 |
14 |
Дзіцячыя канфлікты |
20.04. |
19.00-20.00 |
15 |
Далучаем дзіця да свету дарослых правильна |
27.04. |
11.00-12.00 |
16 |
Фарміраванне сацыяльна адаптаваных паводзін у дзяцей старэйшага ўзросту |
04.05 |
19.00-20.00 |
17 |
Мая роля ў падрыхтоўцы дзіцяці да працы і выбару прафесіі |
11.05. |
11.00-12.00 |
18 |
Фарміраванне социальноадаптированного паводзін у дзяцей старэйшага ўзросту |
18.05. |
19.00-20.00 |
19 |
Псіхалагічная падтрымка выпускнікоў |
25.05. |
11.00-12.00 |
ГРАФІК
Кансультацыі педагога-псіхолага Грудзінскай В.М.
для педагогаў у шосты школьны дзень
на І паўгоддзе 2023/2024 навучальнага года
№п/п |
Тэма кансультацый |
Дата |
Час |
1. |
Умовы паспяховай адаптацыі першакласнікаў |
02.09 |
19.00-20.00 |
2. |
Маніпуляцыя як від зносін у сучаснай школе |
09.09 |
11.00-12.00 |
3. |
Статус вучня ў класе – гэта важна |
16.09 |
19.00-20.00 |
4. |
Псіхалогія ўзаемадносін: педагог-бацька, дзіця-дарослы |
23.09 |
11.00-20.00 |
5. |
Суіцыд ў падлеткавым асяроддзі. Меры прафілактыкі і папярэджання |
30.09 |
19.00-20.00 |
6. |
Школьная дэзадаптацыя і звязанныя з ей цяжкасці навучаняя ў вучняў першага класа |
07.10 |
19.00-20.00 |
7. |
Адаптацыйны перыяд пяцікласнікаў |
14.10 |
11.00-12.00 |
8. |
Палеткі ў цяжкай жыццёвай сітуацыі, што рабіць? |
21.10 |
19.00-20.00 |
9. |
Адпацыя пяцікласнікаў да школьнага жыцця |
28.10 |
11.00-20.00 |
10. |
Жорсткае абыходжанне з дзецьмі: хатні гвалт |
04.11 |
19.00-20.00 |
11. |
Школьная трывожнасць і яе прафілактыка. Прыёмы працы з трывожнымі дзецьмі |
11.11 |
11.00-12.00 |
12. |
Асаблівасці работы з адоранымі дзецьмі |
18.11 |
19.00-20.00 |
13. |
Тып канфліктаў і спосабы іх пераадолення |
25.11 |
11.00-12.00 |
14. |
Сакрэты зносін з бацькамі навучэнцаў |
02.12 |
19.00-20.00 |
15. |
Канфлікты і ўзаемадзеянне ў педагагічным працэсе |
09.12 |
11.00-12.00 |
16. |
Роля сям'і і школы ў выбары навучэнцамі шляху далейшай адукацыі |
16.12 |
19.00-20.00 |
17. |
Як зносіць агульную мову з праблемнымі дзецьмі |
23.12 |
11.00-12.00 |
18. |
Цяжкасці зносін паміж настаўнікам і вучнем |
30.12 |
19.00-20.00 |